10 April

Har ännu en mysig kväll hemma i Hille. Därför blir det ett till inlägg :)
Har haft en hel dag med familjen. Vaknade upp hemma med syster (vi hade myskväll hemma hos mig igår kväll), sen kom resten av familjen coh hämtade upp oss så åkte vi ut till köpis och ikea.
Nu har vi nyss avnjutit en god middag med efterätt och kikar på talang.
Sover kvar här idag då jag inte vill åka hem till en tom lägenhet, M jag saknar dig!

Har även min jobbarhelg framför mig nu, vilket känns riktigt bra! Ser fram emot det :)
I morgon kväll blir det super mys med Sara. Det var år & dar sen vi mös, hon&jag!

Mamma och jag satt och nätshoppade lite nu på kvällskvisten.. det här hamnade i min varukorg:

 
 

Kommentarer
Postat av: Tessen

Jag är hemma ;)

Ringer dig imorgon:) Saknar dig också! Kramar!

2009-04-11 @ 01:34:18
URL: http://tessenscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0