9 April

Heeej!
Jag har fortfarande ingen dator, det skulle ta 2-3 veckor sa dom. Men nu är jag hemma i kära Hille. Ska ut och springa här och sen äta mat. Så passar även på att slinka in ett inlägg.

Idag är det en speciell dag för mig och M.
Vi firar 5 år idag, 9 April.
5 Helt underbara år, och fler kommer det bli !   ♥ ♥

Men vi ska inte fira våran dag just idag utan tar det nästa helg då jag jobbar denna hela denna helg.
Och eftersom jag jobbar hela den här helgen så har M åkt upp till fjällen med sina kompisar för lite skoteråkning tors- sön.
Sista gången dom kan göra det den här vintern och jag jobbar, så inte tänker jag hindra honom från att åka bara för att det är våran dag? Alla dagar är våra dagar!


Nu ska jag ut och springa!
Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: SaraL

Grattis, fina fina människor. Köket blev så bra efter Matte varit här, skit snyggt!

2009-04-09 @ 20:23:22
Postat av: SaraL

På min blogg ligger en inbjudan upplagd, jag räknar med dig! ;)

2009-04-10 @ 00:43:21
Postat av: melinda

va fina ni ar :)

2009-04-11 @ 06:06:58
URL: http://melindaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0