En kär vän...

Det finns en vän som jag saknar.
Hon är så bra på alla sätt.
Alla älskar henne, och det är förståeligt för det går inget annat än att älska henne.

Trots att vi inte träffas så ofta (hon bor numera i sthlm) eller hörs så ofta så vet jag alltid att hon finns där och jag vet att vi alltid kommer vara vänner.
Hon är en så fin vän och vill alla väl.
Goare och omtänksammare tjej får man leta efter!!

Sofie, jag saknar dig!!

 
Sofie & Jag                               ♥                           Hillegänget     



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det är bland det finaste någon skrivit om mig. Tack så hemskt mycket kära du. Det gör mig så lycklig! Jag kommer hem och firar sista på torsdag. Ringer dig när jag är i stan! LOVE you

2009-04-28 @ 23:25:58
URL: http://bellaballstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0