Fortfarande ingen dator...

Hej!
Nu har det gått 2 veckor sedan jag lämnade in min dator, och den har inte kommit tillbaka ännu.. undrar hur lång tid till det kommer ta ?
Men det är skönt att den är på service, för jag har märkt nu att det är sant det M alltid sagt... att jag sitter för mycket vid datorn.
Jag har såå mycket tid över nu.. ibland för mycket tid (om det går).
Det finns så mycket annat att göra än att sitta här och blogga eller läsa bloggar.
Så när datorn kommer tillbaka kommer jag ändå inte sitta här varenda dag!

Just nu är jag hemma i Hille..
Hade inget för mig idag så jag tog mig ut hit för att fördriva tiden lite.
Ska få god mat av mammi senare och ikväll köra hårt på intensivpasset.

Nu ska jag gå ut och sätta mig på altanen i solen och fortsätta läsa bok nummer 3 av Stieg Larsson, Luftslottet som sprängdes.

Och Grattis till snygg-Anna som fyller 23 år idag!



Kommentarer
Postat av: SaraL

tack gumman. det känns verkligen bra. är verkligen glad och mår bra nu. och ska se till att fortsätta känna såhär. får inte hamna i träsket igen. går inte. hoppas allt är bra med dig. får ta en runda i hemlingby någon dag sörru ;) miss you!

2009-04-20 @ 20:26:29
Postat av: Jenna

Att vi är babe! Vi är ena riktiga hurtbullar! Tagga till Station tills ikväll! <3

2009-04-21 @ 13:15:00
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh, lyllo dig som inte hunnit läsa klart ännu. Jag skulle vilja ha dem olästa så jag fick göra det på nytt igen ;)

2009-04-21 @ 19:12:37
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Jenna

KUL att datorn är tillbaka! Nu jävlar får du blogga hääär! ;-)

2009-04-21 @ 21:31:26
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0