Kväll

Vilken tråkig dag det har varit på jobbet idag. Tiden stod helt stilla.
Kanske för att man vet att det var fint väder ute, men också för att det inte fanns ett gnutta att göra.
Hoppas morgondagen blir bättre.

Nu ligger jag hemma i soffan och kikar på spårlöst, efter det blir det en film i sängen.
M är i Sthlm och jobbar vilket betyder att jag kommer ha svårt att somna dom närmsta dagarna.
Jag saknar honom redan! ♥


Var ner till stan för att shoppa tröjan, men dom hade stängt pga inbrott i helgen..
Så jag ska göra ett nytt försök imorgon!


 


Kommentarer
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

hehe nädå klart ni inte störde :P vi hörde bara lite tjej prat lite.. annars va de inge farligt. de blir ju ok efter man stängt igen balkongdörren :D

2009-04-27 @ 21:23:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: SaraL

weiii :D Tack älskling! vad söt du är! :)

2009-04-27 @ 22:52:08
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

ja vi hade de hur underbart som hellst ;) vill tillbaka :D

2009-04-28 @ 09:44:24
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0