Lördag 4 April

Är på jobbet nu, slutar om 20 min. Hoppa in lite extra idag så damerna får äta lunch.
Ska köpa med mig lite nytt härifrån hem. Vill göra om i badrummet. Så ska köpa turkosa handdukar och ljusgrå matta + ett vitt duschdraperi med ljusgråa stjärnor på. Tror det kommer bli snyggt. Ska knäppa kort när jag kommer hem så ni får se :)

Idag kl 15 är EMD här på scen i köpis. 
Och alla som känner mig vet att jag har en liten smyg crusch i Danny, så självklart ska jag stanna och kika :) 

Annars blir det mys hemma i hille idag igen. M ska ut på krogen och ingen av tjejerna kunde umgås ikväll..så då planerade jag in en helkväll med familjen. Sover kvar där också så att mammsen och jag kan ta en morgonpromenad i morgon bitti :)

Ha en kanon dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: stina

ja vem har inte det.

kanske liiite charmig den killen ;)

2009-04-05 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0