Valborg

God morgon!
Och det är verkligen en god morgon, är på strålande humör och solen lyser för fullt !!

Håller på och tvättar och städar nu för fullt.
Sen när jag är klar med det ska jag hämta upp bästaste Sara för storhandling på ica maxi :)
Och så lär jag ta mig ner till stan efter det, får se om Sara följer med eller inte :)

Ikväll är det födelsedagsfest hos Anna med tjejerna som gäller !
Mina partynerver är i full gång och jag tror att det kommer bli en super kväll !

Hoppas ni får en trevlig valborg !
Puss !



Sundsvalls gatufest sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: SaraL

usch, jag hatar den där bilden. ni är så jävla heta och jag ser förjävlig ut där.. blää.. men men :) idag ska det suuuupas!!! Party party!!!!

2009-04-30 @ 12:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0