090815

Hej soliga, men kalla lördag! Eller det var iaf kallt i morse när jag cyklade iväg till jobbet..
Man märker i luften att det börjar gå mot höst. Men inte deppar jag för det ! Jag älskar hösten!

Jobbar idag 09.30-17.00, sen är det raka vägen hem och börja göra sig iordning för kvällen.
Vi ska ha kick-off med alla 3 Hemtex butikerna. God mat & vin i boulongern, frågesporter, brännboll, marin festivalen och kanske en utgång på det blir det. Ska bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot att få träffa alla goa tjejer.
Men blir ändå lugnt för mig då jag jobbar i morgon också. Men jag tänker ha skit kul ändå :)

Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Sara L

åh vad mysigt det lät :) då kanske vi ses på krogen då! :D

2009-08-15 @ 12:53:20
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Jenna

Mysigt du :)



Ikvälls blir detmyspys :) Ha så kul ikväll baben! Pussis

2009-08-15 @ 15:12:05
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: malp.

ni är välkomna till cava :)

2009-08-15 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0