090817

Måndag igen och nya tag. Det här ska bli en bra vecka !
Jag startar veckan med ännu ett jobb pass 11-18.30. Det känns som att jag har bott på jobbet dom här två veckorna jag har jobbat efter semestern. Men det är bra, jag vill jobba mycket.
Sen är jag ledig tisdag & onsdag, ska bli jätte skönt !
Jobbar torsag, fredag & söndag.
Alltså 3 lediga dagar den här veckan, det är lyx just nu :)

Andra planer som jag har i veckan är att köpa kort på friskis&svettis.
Friskis riktiga höstschema börjar inte förrän 31 augusti så jag får se vad man kan träna för pass där fram tills dess. Men promenader och gym hela veckan lång iaf.
Säg till om du vill hänga på, alltid kul med en träningskompis !

Sen måste jag och M får ordning här hemma, ser ut som ett kaos. Allt står på golvet nu.
Vi har lyckats sålt får tvbänk så nu måste vi köpa en ny. + massa annat som ska köpas.
Så mycket kik på inredning ska det bli!


Jag saknar dig !


/ kicki


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hejsan gumman! Japp ska skriva ner mitt schema till dig så vi kan fullfölja våra promenixer =)



Vem saknar du? =) Puss på dig du.

2009-08-17 @ 14:14:23
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Börjar halv nio varje dag förutom mån och tors då jag börjar kring lunchtid. Puss

2009-08-18 @ 07:50:30
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Yes det ska vi nog allt kunna pricka in! :) Puss

2009-08-18 @ 12:36:15
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: emmmy

vem saknar du? :P

2009-08-18 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0