090827

True blood var lite av en b-serie tycker jag, men den gick och titta på + att jag har hört att den blir bara blir bättre efter varje avsnitt. Så jag kommer sitta bänkad framför den även nästa gång.

Är på jobbet nu, 10-18.30 idag. Känner att dagen kommer gå segt, dels för att jag har ont i magen men också för att det är finare väder idag och att allt folk är nog på media markt som har öppning idag.
Efter jobbet ska jag iaf cykla till hemlingby för att springa den vanliga rutten på 8 km.

Sen är jag ledig fredag, lördag & söndag ! Underbart !

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag såg den i dag på svt. Tycker inte heller att den var så super bra... Den var lite kostig tycker jag. Serien alltså!

2009-08-27 @ 19:03:54
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0