Fotobok

Jag vill ha en sån här bok ! Perfekt present!


Med fujifilm fotobok kan du samla dina favorit bilder, favorit minnen eller varför inte dina favorit recpet, på ett enkelt och proffsigt sätt.
Det enda du behöver göra är att ladda hem deras fotoboksprogram helt gratis och sedan är det bara din fantasi som sätter dina gränser. Du får designa ditt egna album med dina bilder och dina texter. Du har ett stort sortiment av format, färger och effekter att välja mellan. Allt för att du ska få ett sånt unikt och personlig bok som möjlig. 
Fujifilm erbjuder dig den perfekta gåvan till dig eller någon speciell helt gratis !



Kommentarer
Postat av: Linnéa

verkar super bra :) Ska försöka göra mitt nu så fort som möjligt :)

2009-08-06 @ 14:36:29
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag tänkte nog ta en massa olika bilder ifrån året. Balen, studenten, födelsedag och grekland tror jag väl att det kommer bli mest av men också andra bilder.



Haha, ja det gör det! Läs mitt senaste inlägg så förstår du :) Flyttar den 2/9 så jag blir kvar i Sverige i 26 dagar till. Bestämde det igår.

2009-08-06 @ 15:16:28
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0