Härlig fredag !

Klockan 07.00 i morse hade jag bokat tvättstuga. Och är det tvättstuge dags så är det även städdags.
Så det håller jag på och donar med nu.
Städningen är typ klar, men har grymt med tvätt + att sängkläder och handdukar ska köras idag, så det är en stund kvar på det.
Ska ut på en powerwalk när jag sätter igång nästa maskin.

Sedan får jag se vad jag hittar på, skulle ha varit hem till Malin för lunch och styling av hennes lägenhet men det blev ändrade planer och ska ta det nästa vecka istället,
Så det blir nog en tur på stan och sedan gymmet :)

Ikväll är jag och hjärtat hembjudna till hans pappa på god grillad middag ! Ska bli supertrevligt och gott :)

Nätshopping är nästan roligare än att gå på stan och shoppa :)
Detta är på väg hem till mig nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0