Måndag 10 Augusti

Jag hade en jätte bra helg!
I lördags var jag med Linneá hela kvällen, vi var med några av hennes vänner och spelade kubb och lite kortspel. Var också chaufför hela kvällen åt mamma & pappa och även Emmy och hennes vänner.

I söndags var jag och hjärtat med Snocke, vi åkte båt ut till limön och käkade lunch. Jätte gott och mysigt att äta där ute :)
Sen på kvällen grillade jag och hjärtat med hans vänner. Mysig och trevlig dag!



Idag har jag jobbat 10 - 18.30, sen varit på gymmet.
Nu ligger jag bara och myser med Peppis. Det är mormors katt som vi är kattvakt åt tills på fredag. Världens finaste birma är hon!
Väntar på att hjärtat ska komma hem så vi kan gå och lägga oss.

   

Hon är så liten och nätt (syns inte på mitten bilden) så man är rädd att hon ska gå sönder när man håller i henne.
Mys katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0