Min lördag

Vi hade det super mysigt igår hemma hos svärfar, underbart god mat och efterätt.
Vi satt ute på altanen hela kvällen med massa tända ljus och hörde regn smattret mot taket. Mysfaktor på hög nivå!

Idag vaknade jag utvilad kl 07.30, skönt att kroppen är inställd på att gå upp då.
Jag är inte en sån som kan sova ut hur länge som helst. Jag vill upp tidigt och ta vara på alla timmar, inte sova bort dom.
Ska strax cykla ner till gymmet och köra på crossen och bandet.
Senare på förmiddagen ska jag umgås med familjen + slipa och måla vårat soffbord.
På eftermiddagen blir det en löparrunda ute i Hilles skogar. Underbart!

Ikväll ska jag & syster ha myskväll med tacos, glass och film. Ska också vara chaufför till mamma och pappa under kvällen.

Igår köpte jag en ny väska. Snygg, svart, enkel och lite dragkedjor som detaljer.


Kommentarer
Postat av: Sara L

gumman.. bara höra av dig om du vill ta en promenad i veckan. kanske en kvällspromenad.. eller ha en filmkväll nästa helg :) nu är det vit månad som gäller :D

2009-08-29 @ 15:17:42
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0