Onsdag kväll . .

Vet ni... jag saknar friskis&svettis.
Jag saknar stationspassen & intensiven mest!
Korpen & friskis har typ lika pass, lite olika är det ju alltid men det som korpen saknar, som friskis har, är riktig jympa.
Det enda lite "jympa aktigt" dom har är step 1 & 2. Sen har dom powerafro också.
Men friskis har intensivpass, stationspass, medelpass, aerobic, step, bräda och dans i jympaväg.. säkert fler.

Nej, jag tror nog att det blir ett terminskort på friskis igen, men då blir det ett kort med allt inräknat, jympa, spinning & gym.
Korpen är bra på många sätt, men är man en friskis så är man!



Vilken kul och härlig dag jag har haft på jobbet idag, Madde lyser verkligen upp en hel dag hon ! Vilken go& gla tjej!

1 ensam natt kvar nu bara, det står jag ut med. Sen är han hemma. Mannen i mitt liv!
I morgon blir det cykling ut till jobbet som börjar 09.30 och slutar 18.30, direkt efter det ska jag på muskel pass i 75 min och sen hem och mysa med M !

Nu ska jag försöka sova så att det blir en ny härlig dag!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0