Tisdag 4 Augusti

Idag har jag jobbat 08-16, skön tid :)
Jag skulle kunna ge allt för att få jobba sådana tider varje dag. Är inge kul att sluta 18, 30 & 20.00 varje kväll ska ni veta.

Efter jobbet kom Jennis hit och färgade mitt hår :) Blev super bra och vitt vitt :)  Kul att träffas och mysa lite så här på en vardag. Inte ofta man har tid med det :) Lär passa på när båda kan!
Har dock en liten tanke i bakhuvudet att kanske göra det liiiite mörkare i håret till hösten / vintern.. Vill absolut inte vara brunhårig, men kanske inte så här ljus heller... Det tåls att tänka på!

Nu ligger jag bara och väntar på att tisdags filmen ska börja :)
Sen blir det sova.

Jag saknar Mattias jätte mycket! Tycker inte om att vara själv och absolut inte sova utan honom!
2 days left..


  

Hand i hand genom livet, för alltid ♥

Kommentarer
Postat av: Sara L

fina bilder :)

2009-08-05 @ 08:01:47
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0