090819

Igår var jag hos mormor och mös hela dagen och fick god lunch och hjälpte henne med små saker.
Sen var jag och Mattias till Ikea och köpt en ny tvbänk, en helt vanlig vit i bestå serien. Tror den kommer passa bra då den är så enkel. Ska köpa en likdan fast lite större att ha som skänker / sideboard till den andra sidan väggen. Nu är det bara ett nytt soffbord vi lär hitta!  Bilder kommer när allt är helt färdigt.
Sen blev det en hurtig kvällspromenad på 60 min och en film till sängs.

Idag har jag startat dagen med en till hurtig promenad på 65 minuter runt kungsbäck och boulongern. Underbart väder. Sol men lite små kyligt med den där höstdoften!

Idag blir det nog en sväng på stan, ska köpa friskis kort, leta efter en kökslampa, kika in på nya village, leta efter gröna prydnadskuddar, ( Mattias vill så gärna ha gröna detaljer i vardagsrummet.. det vill INTE jag men han måste ju få någon talan han med. Så ett tag får det bli lite grönt då.. men mest vitt såklart! ;) ), och titta in Åhlens inredningsutbud.

Till kvällen blir det ett intensivpass på royal !




Så här mysigt hade vi på våran Hemtex fest i lördags :

Sallads picknick & hemtex cheferna

 

Malin & min fin Madde !

  

Bästa butiken fick presenter & diplom, min butik såklart :)

 

Sofie, Madde, jag & Malin på heartan. Kolla in killen i bakgrunden, vem är det ? :S Haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0