Välkommen fredag !

Igår efter jobbet var jag och Jennis ute på en hurtig powerwalk på 95 minuter. Vi har alltid lika mycket att prata om varje gång vi ses och kul har vi ihop!
Det var sånt jäkla skönt väder att promenera i så fler kvällspromenader vill jag ha !
Jag säger bara, GE MIG HÖST! ni kanske tycker jag är dum i huvudet.. men det är rejält mysig om ni tänker efter ;)




Nu är jag uppe i tid för jag ska bege mig ner på friskis gym och träna för första gången :) Ska bli kul och testa deras utbud på maskiner ;)
Sedan är det jobb 12-18.30 som gäller.
Och i kväll ska jag och Jennis ha myskväll med nyttigt gotta och skräckfilm !

En toppen fredag kommer det bli !

Grym låt som spelas om och om igen här hemma..


Kommentarer
Postat av: fia

Tack så mycket :)Ha en bra fredag!

2009-08-21 @ 09:24:50
URL: http://aiiifos.blogg.se/
Postat av: stina

Ja visst är det mysigt med höst!

Älska!

Jag tycker det är så stressigt med sommarn i sverige just eftersom man vill hinna fånga solen innan den är borta igen.

Så hösten är väldigt välkommen för mig!



Och du jag suger på att baka.

Jag skrev ju att de inte skulle bli bra och det vart dom inte heller.

Dom jäste ju inte fast jag hade i rätt mängd bakpulver.

Jag fattar inte.

Det är bara jag som kan misslyckas med muffins..

2009-08-21 @ 11:32:20
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hösten ska bli urmysig ju! Det är du inte ensam om att tycka :) Hihi. Ses ikväller babe! PUSS

2009-08-21 @ 13:10:27
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag somna som en stock :) Dudå? Puss

2009-08-22 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0