Vilken färgklick ska jag satsa på ?

Jag har beslutsångest !!
Jag vet inte vad vi ska ha för färg i vardagsrummet.
Just nu har vi har vi bara grått och vitt. Men vi måste ha någon färgklick nu till hösten så som kuddar, plädar & ljus ! Annars är det tråkigt och ser så stelt / sterilt / trist ut .
Nu till hösten vill man ha en varm och mysig känsla i sitt boende. Inte ett sjukhus !

Lila, petrol och grönt är höstens stora färger men jag vet inte ja..
Jag skulle kunna tänka mig lila men det vill inte M (det blir för tjejigt) + att jag vet att jag kommer tröttna på den färgen.
Petrol/turkos har jag haft så det vill jag inte ha,
Grönt vill M ha men inte jag.. finns ingen fin grön färg någonstans och blir det för mörk / dassig grön blir det så gammalt och är det ljus grön blir det för vårigt / sommrigt.
Gult och oranget går bort helt. Aldrig gillat dom färgerna.
Beigt och brunt blir för mesigt och ingen direkt färgklick.
Rosa gillar ju jag men det är helt uteslutet då M avskyr det :P

Jag ska gå ner till ohlssons tyger någon dag och leta efter något snyggt tyg så jag kan sy mina egna kuddar !



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gud att din pojkvän ens bryr sig..

2009-08-27 @ 13:08:52
Postat av: Anonym

haha gud att din pojkvän ens bryr sig..

2009-08-27 @ 13:08:54
Postat av: Kicki

Svar till anonym;

Det är väl klart! Han ska väl trivas där han bor han med!

Jag är glad att han bryr sig och vill vara med och bestämma eftersom vi är TVÅ som bor där + att det är kul att han också är lite intresserad av inredning som jag.

2009-08-27 @ 16:01:36
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: T

Ja det har verkligen blivit en stor förändring. Tack så mycket!

2009-08-27 @ 21:17:34
URL: http://lothmantherese.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hihi ja om du det visste! Tänker inte skriva det HÄR iallafall ;)

2009-08-28 @ 08:54:55
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0