God jul !

God morgon dan före dan !
Mitt humör är på topp just nu. Julen är min favorit högtid & jag blir så glad i hela kroppen av att veta att den är här nu.
I år känner jag att det kommer bli den bästa julen, jag uppskattar allting mycket mer nu är förut. Jag behöver inga julklappar, bara jag får vara med min älskade familj så är jag otroligt glad.
Iår ska jag bara äta jätte god mat, äta massa godis, titta på Kalle Anka & framför allt kramas & gosa med mina nära & kära.

Men innan juafton är här så ska jag dra mig iväg till jobbet för att jobba hel dag, som alla andra dagar nu för tiden. Det har kännts som att jag har bott på jobbet under hela december månad.

Efter jobbet idag åker jag & M♥ till ett par kompisar & har grötkväll med massa olika spel :)
& innan myset börjar i morgon på självaste julafton ska jag jobba ett kort pass 09.30-14.00.

GOD JUL alla rara!

Kommentarer
Postat av: elina.

men tack så mycket kicki! :)

Hoppas du får en mysig och juligJul :=D

2009-12-23 @ 16:54:50
URL: http://pellepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0