Härlig fredag!

Idag har jag varit ledig & det behövdes.
Har tvättat & städat som vanligt på morgonkvisten..
Sen vid lunchtid kom Tessen hit & vi gick ner på stan & mötte upp Bea. En favorit sallad på flanör & mys-stros på stan stod på schemat. Mysig dag med härliga tjejer!
Nu har jag precis landat i soffan & ska alldeles strax gå ner till friskis & köra ett spinningpass.
Ikväll blir det mys i soffan framför idofinalen med god mat & godis.

Den här helgen skulle egentligen ha varit min lediga heg, men jag har tagit åt mig extra pass hela helgen. Det känns tungt just nu men kommer vara desto roligare när lönen kommer ;)
I morgon ska jag även ut på lite galej med mina härliga jobbar tjejer. Restaurangbesök & kanske ett litet krogen besök, vi får se ;)

Trevig helg alla!

Ps. Lite jumys har även jag & ♥ fått här hemma. Inte mycket, men lite..


           

       

     

 


Kommentarer
Postat av: SaraL

åh vad fint du har gjort det stumpan! alltid lika fint. jag har flyttat in i jessicas lägenhet (typ albion) för att bo här typ till jul, så om du vill skulle vi kunna ta en tv kväll någon kväll :) eller bara umgås.. saknar dig

2009-12-12 @ 13:49:05
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Jenna

Jo dom är underbara! Bra mycket skönare än de förra måste jag säga :)

2009-12-12 @ 15:38:25
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0