God natt

Idag har det varit en bra dag!
Jag har känt mig glad och dagen har gått riktigt fort.
Nu är jag ledig i några dagar och det ska bli underbart!!

Ska strax gå och somna till ännu en film men först tänkte jag klottra ner några ord här först, även fast jag inte har något vettigt / roligt att skriva..
Blir tidigt i säng ikväll, för kl 06.45 ringer klockan och då är det dags för tvättis och städning av lägenheten.
Vissa tycker inte att jag är klok som tvättar så tidigt, men jag tycker att det är skönt att komma upp i tid och få allting gjort innan dagen har börjat på riktigt. Annars försvinner hela dagen för något såå otroligt tråkigt.

Nu, sängen!!





Kommentarer
Postat av: Jenna

Dock fick jag inte min vilja igenom med Wallanderfilmen :( Trist! Hehe.

2009-02-05 @ 10:02:11
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0