Grinig pojkvän

M verkar vara lite grinig idag.. han är väldigt stressad.
Så det var ingen fröjd att gå med han på stan nu ska jag säga.. han gnällde och suckade hela tiden.
Men vi hittade en present till Malin iaf ganska fort, som tur var!

Sitter och funderar på om jag ska gå till fjärran och köra station eller om jag ska köra lite på gymmet..
stations passet är så sent, 20 - 21.15, men jag är inge sugen på att gymma heller..
Idag är nästan första gången jag inte alls är sugen på att träna.. Men jag ska iaf iväg på någonting!

Mitt "&" tecken kom idag också, riktigt fint :)
Men visar det sen, för jag ska sätta upp två hyllkantslister i sovrummet i helgen, och jag hade tänkt ha det där med lite ramar och sånt.
Så ni får se när det är klart :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Oh drygt med grinig pojkvän ;) Hoppas han är glader nu då :)

2009-02-05 @ 19:10:05
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0