Jag är nöjd med mitt liv!

Jag pratade nyss med Sara på msn, och hon fick fick mig att inse hur lyckligt lottad jag är..
Hon berättade för mig vilken tur jag har som har det jag har.
Jag har inte riktigt insett hur bra jag har det eftersom jag själv lever i det, men när hon sa det där så slog det mig : Jag har allt jag kan önska just nu och jag mår så bra. Jag är nöjd med mitt liv.

- Jag har världens bästa och finaste pojkvän / sambo
- Vi har en jätte fin lägenhet tillsammans som vi trivs jätte bra i.
- Jag har ett kanon jobb med underbara arbetskompisar.
- Jag har en underbar familj som alltid finns där och ställer upp för mig.
- Jag har motivation till att träna så mycket som jag gör och jag mår sååå bra av det!
- Jag har fina vänner, dock inte så många nära.. men hellre få nära vänner än inga vänner alls, eller många "oseriösa" vänner..


Tack Sara för att du öppnade mina ögon åt mig!

Kommentarer
Postat av: Tess

Och vi har dig:)

2009-02-11 @ 11:55:47
URL: http://tessenscorner.blogg.se/
Postat av: sara

varsegod. inte konstigt att man blir lite avis på dig :)

2009-02-11 @ 12:53:52
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja det är jobbigt :/ Ska uppsöka läkare efter helgen tänkte jag ..



Ja det var synd tycker jag.. Jag såg inte ens dig i början, men sen så ;) Vi får prata next time!



KRAM

2009-02-11 @ 21:11:38
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0