Måndag

Nu är vi redan inne i vecka 8, tiden bara rusar iväg!
Måndag idag, vilket betyder nya tag.
Mitt mål den här veckan är att ta tag i stressandet. JAG MÅSTE VERKLIGEN SLUTA STRESSA!!
Minst 30-60 minuter om dagen ska jag lyssna på en avslappningsskiva som jag fick av pappa. Jag ska stänga av mina tankar och alla måsten och istället bara vara..Jag har alltid en massa "måsten". Det ska det bli slut på nu.
Jag lyssnade på sån där skiva när jag var "mindre" och det funkar verkligen.

Min måndag började inte så jätte bra, har varit och besökt doktorn på hälsocentralen och lämnat massvis med blodprover.
Nu är det bara och vänta på provsvaren, vilket säkert kommer ta sin lilla tid.
Jag hoppas innerligt at dom hittar något fel på min mage.
Det är inte kul att inte våga äta för att man vet att man kommer ha kramper resten av dagen :/

Idag jobbar jag 13-20, något mer kommer inte hinnas med.
Sedan kommer jag hem till en tom lägenhet, igen... Jag hoppas att det här är slut snart. M har lovat 1-2 veckor till, men de vet man aldrig..

Nu ska jag slappna av, iaf försöka..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen till min värld. Inge roligt alls att ha sådär med magen, att inte kunna våga äta för att sedan få kramper så man knappt kan stå rakt. Jag har haft problem med de sen 2004 å dom hittar fort inget :(

2009-02-16 @ 12:14:18
Postat av: Jenna

Z-business AB heter det. Haha. Får se vad det är för något :) Spännande iaf! :) Jag ska nog träna det imorgon jag med :)



Kram

2009-02-16 @ 16:39:22
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: anonym

kolla upp symptomen på IBS, låter som det skulle kunna vara det.

2009-02-16 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0