Torsdag

Idag har jag städat som en tok!
Jag har rensat alla garderoberna och organiserat, jag har dammsugit och skurat golven, jag har torkat alla köksskåp, dammat, duschat blommorna + diskat krukorna... att säga vad jag inte har gjort är nog lättare..
Jag är ganska slut nu, det tar på krafterna att städa.
+ att jag har tvättat mycket kläder och handdukar. Så äntligen är den tom, eller VAR.. M kom hem nu och hade massa tvätt så nu är tvättkorgen full igen :/ Bara att boka  upp sig på tvätttid igen då..KUL.

Nu är M hemma iaf :) Och vi ska ta oss ner till stan nu för att leta efter en 18 års present till M´s syster Malin :)
Ikväll ska jag träna station :)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha jaa man får väl ladda hem den, tråkigt nog :P



Duktig du är då som torstädat idag! :) Får se om jag ska på station ikväll. har sådan träningsvärk i bröstet sen igår så kanske nöjer mig med en promenix :) Vi får se.



KRAM

2009-02-05 @ 14:57:50
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja jag ska ta mig en promenad har jag bestämt mig för :) Men när den blir, ja det visar sig :) Haha..



KRAMS

2009-02-05 @ 16:50:53
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0