Torsdag

Idag är jag ledig!
Har inte direkt nå planer för dagen, förutom träning ikväll. Station passet kl 20.
Jag tror att det blir en svängom på stan också, jag är så ruggigt shoppingsugen.. Och jag vet att jag har sagt till mig själv att det här skulle bli en shoppingfri månad, men jag tror inte att jag kan hålla mig... nån tröja kan jag få köpa iaf tycker jag .. få bort ha begäret lite.
En städning skulle sitta fint här hemma också, men det tar jag i eftermiddag.


♥ Det bästa idag är att M kommer hem! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh tack söta du! :)



Ja jag vill ju så gärna.. Så jag ska tamejtusan klara det :) Jag får göra lite andra övningar om det inte går så bra.



Drygt att passet är så sent, jag är trött nu ju ;)

2009-02-12 @ 18:40:30
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0