Härlig fredag

God förmiddag fredag!

M och jag var uppe tidigt i morse och begav oss till gymmet.
Han körde på med sina vikter medans jag sprang i 30 min sen körde även jag med lite vikter. Blev armar idag. Härlig start på fredagen :)

Nu ska vi alldeles strax åka till familjen i Hille, M håller på och kaklar andra badrummet där.
Jag ska bara vara med som sällskap och umgås med syster ryster och mamma. Vi 3 ska sen åka till Owe jansson och lite andra små mysiga butiker.

Sen i kväll följer syster med hem till oss, blir en ritkig myskväll.
Tacos, filmerna Bolt & Bedtime Stories och tjejsnack. Hon sover även kvar :)

Annars blir helgen ritkigt lugn, lite små jobb på lördagen och mys med meldodifestivalen och god mat.
Jag föredrar hemmakvällar nu för tiden än en utekväll.


 
 

Mamma, pappa & syster


Kommentarer
Postat av: Jenna

Du är utmanad! :)

2009-02-07 @ 15:04:00
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0