Tisdag kväll . .

Jag saknar min M. Jag vill inte komma hem från jobbet, till en tom lägenhet varje dag, jag vill inte ligga i soffan och titta  på tv själv, jag vill inte borsta tänderna själv och jag vill absolut inte somna själv i våran stora säng eller vakna själv.
Hoppas dom har jobbat klart där borta snart så jag får ha min karl hemma, hos mig, där han ska vara!!


Anyway, passet gick bra. Men det var nytt pass för den här terminen och alla var nog lite bort i stegen.
Vet inte riktigt vad jag tyckte om det nya passet, men efter några gånger så sitter nog stegen och då blir det nog riktigt jobbigt... 
Men trött blev jag idag iaf..

Nu ska jag ta med mig datorn till sängen och titta på film och sen sova.
I morgon kl 08.30 är det träning på korpen! 

God natt!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Har du enbart Jumpa på Friskis eller har du Spin med? :)

2009-02-04 @ 11:38:25
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Aa jag har både jumpa och spinning. Spinning är sjukt skönt alltså. Det tror jag du skulle gilla faktist! :)

2009-02-04 @ 11:46:33
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0