Fredag 23 Januari

Fredag idag och det känns så härligt.
Idag ska jag möta upp sötaste Tess för en stan runda. Vill ha något nytt till morgonkvällen.
Lunch på favoritstället George ska vi oxå hinna med.

Efter stan blir det en solning, sen till KD för att hjälpa mamma och pappa köpa kakel till nya badrummet.
Sen följer jag och M med till Hille och ska bli bjudna på god mat. Så det blir myskväll där hemma, underbart!

Jag vill så gärna träna idag oxå, men jag vet inte riktigt vart jag ska klämma in det någonstans... det är inget roligt pass på friskis på fredagar, så får se om jag kan klämma in en promenad någonstans.


Kolla vilka fina tulpaner som pryder våran lägenhet, tänk att det kan liva upp så mycket.



 

 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för en trevlig dag gumman:) Skit att ingen av oss lyckades hitta något bara.

Men tagga morgondagen säger jag! ;) Puss

2009-01-23 @ 15:39:31
URL: http://tessensconer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0