Fredag och lite morgonshopping

God morgon!
Fredag idag, och jag ska verkligen föröska njuta av den..för sen jobbar jag resten av helgen :/ Suck.
Jag och M jobbar om varandra hela tiden.. Han är bort i veckorna och jobbar, och är hemma på helgerna, men då jobbar jag.. riktigt tråkigt är det.

Dagens planer är att jag ska med M till korpen och träna..och i kväll ska jag och Sara på bio, Benjamin Buttoms otroliga liv.


Jag har shoppat lite nu på morgonen.. som dom flesta så kunde jag inte heller hålla mig borta från att beställa dom här sjukt snygga skorna.
Den söta blusen fick också följa med :)


Kommentarer
Postat av: sara

weii, ikväll är det bio som gäller!!

2009-01-30 @ 14:49:51
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0