Friskis vs korpen

Helt slut i mina ben nu..
Jag körde på hårt idag på gymmet. Crosstraining, cykling och benmaskiner.
Kom fram till att jag ska testa ett månadskort på korpen också.. jag gillar egentligen inte att gymma, men jag börjar alltid kl 13 om dagarna och jobbar till sent. Så jag hinner inte gå på något friskis pass varje dag som jag skulle vilja.. Och så är det så tråkigt att gå ut på promenader nu i det här vädret, varannan dag halt och varannan slaskigt.
Så köper jag kort där kan jag träna innan jobbet. Sen när vädret blir roligare så är det promenader och springning ute i spåren som gäller. 
Jag tränar ju alltid med M där på fredagarna, och betalar varje gång... men kör jag 4 fredagar så är jag ändå uppe i summan av ett helt månadskort går på.. Så jag förlorar ingenting om jag nu inte skulle gilla att träna där.

Ska testa det i en månad iaf från och med måndag.  
Men jag ska absolut inte svika friskis passen för det..

Nu ska jag och M strax laga mat, det blir fläskfilé i vitlöksgryta och pasta.
Sen kl 17.45 ska jag och Sara se bio...


Kommentarer
Postat av: sara

du är världsbäst!!!

2009-01-30 @ 19:41:53
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja det är lite läskigt måste jag säga ;) Hehe.

Vad gör du ihelgen då?



Ha en bra helg du med! :) Kram

2009-01-31 @ 10:17:10
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Blir lugnt här med :)

2009-01-31 @ 11:46:42
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0