Måndag 26 Januari

Hade bokat tvättstuga till klockan 7 i morse, men hur tänkte jag igår kväll när jag gjorde det ?
Det funkar inte att gå upp klockan 7 efter en fullspäckad och stressig helg.
Så jag stängde av alarmet och sov vidare till 11.
Jag får ta tvätten i morgon bitti istället.

Idag händer det inte så mycket..
Älskade mormor och hennes Börje kommer vid 14 och fikar.
sen åker jag hem till hille och ska äta mammas god mat sen blir det intensivpass kl 19.

M har åkt i väg till Sthlm igen nu också, så jag blir själv om kvällarna och nätterna igen.
Jag vill ha dig hemma!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh jag vill också intensiva .. Men min halsont och hosta ger sig inte. Väldigt drygt .



Så du är ledig idag? :) Så skönt!

2009-01-26 @ 11:53:38
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja precis, lika bra att vila på, men det är ju förjäkla trist att vila.



Ja underbart att vara ledig en måndag :) Sova ut dessutom efter helgens bravader :)



Ja jag tycker också den verkar bra! :)

2009-01-26 @ 12:07:01
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0