Måndag kväll

Här sitter jag själv, äter vindruvor och tittar Smekmånaden på tv4.
M är i sthlm och jobbar och kommer hem på torsdag, som vanligt dom senaste veckorna.

Jag tittar runt lite på olika mode sidor för att få lite inspiration till lördagens outfit.
M fyller 21 år då och ska bjuda sina närmaste på mat på brända och sen blir det utgång.
Det blir jag, M, Hanna, Alex, Snocke, Robert och Patrik.
Jag tror det kommer bli en riktigt kul kväll.
Men som vanligt så har man problem med vad man ska ha på sig, och ingenting man har hemma duger så det måste bli något nytt..

Jag tror att jag ska köra på den här stilen.
Enkelt men riktigt snyggt tycker jag.
Vad tycker ni ?



Kommentarer
Postat av: Tess

snyggt;) Jag som tänkte fråga om vi skulle dra ihop ett gäng och parta i helgen, men då får det vänta ;) Ses imorgon, tagg!

2009-01-19 @ 22:59:22
URL: http://tessenscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0