Måndag

Igår hade vi en mysig kväll hos alex & hanna.
Vi kikade på A lot like love, jätte mysig film.

Idag har jag tvättis mellan 7 - 10.30.. mycket som ska tvättas, sängkläder, handdukar, jacka och massa kläder.
Men det går ändå fort och det är lite små mysigt att få vara lite huslig tycker jag.
Medans kläderna tvättas så håller jag på och städar för fullt. Det blir så dammigt och stökigt direkt.. speciellt i hallen nu när det är så slaskigt ute.

Annars idag ska jag gå ut på promenad snart, ska lägga in lite nya låtar på ipoden först. M har varit så snäll att han laddat hem en massa träningslåtar till mig.
Sedan blir det en tur på stan, vill ha massa nytt till lägenheten.. är på sånt inredningshumör, fast det är jag ju jämt så det är inge ovanligt.

På eftermiddagen ska jag åka hem till Hille och äta middag med pappa och syster. Ska även försöka hinna med att hälsa på mormor och Börje.

Kl 19 är det intensivpasset på fjärran som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0