Tisdag 20 Januari

Jag har sovit riktigt konstigt inatt, och inte var jag trött heller när klockan ringde kl 07.00.
Då var det dags för tvättstuga, skönt att få det överstökat.
Vid halv 9 tog jag bilen till hemlingbyspåren och sprang 6 km. Då var det skit jobbigt och tungt men nu är det så skönt.
Det var så mycket snö i spåren jag sprang, dom plogar tydligen inte alla, så jag fick pulsa i snön. Men det var bra, då blev det ju lite jobbigare ;)

Nu ligger jag och slappar i soffan, ska åka till jobbet om 2 timmar..
13-18.30 pass idag.
Klockan 19 är det stationpasset som vanligt :)



Tessan Hellström ; Vad kul att du vill springa vårruset också. Om vi samlar ihop några tjejer så får man dessutom en sån där picknik korg tror jag :)
Och jag är verkligen på på tjejmilen i Sthlm, när är det ? :)


Kommentarer
Postat av: sara

du är så duktig tjejen.

2009-01-20 @ 11:08:47
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: tess h

jaa va mys med picknick korg! men man måste vara 6 styckna, så vi får dra ihop nåra girls. :) tjejmilen är nångång i sommar tror de är i augusti. Sofie ska oxå springa så tänkte att vi ska åka dit en dag tidigare så kan vi shoppa och mysa :) Roligt att du vill haka på kicki :) puss

2009-01-20 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0