Nyår 2008




Fina tjejer
   
Fixning                                        Fina Tess & jag
 
     
Tess, jag, Sofie, Malp & Tess                      Sofie & Tessan                      

     
           Jag & malp                                  Bror och söta Therese

     
Josefin & jag                                            Malp & jag




Nyåret var riktigt lyckat.
Jag, Sofie och Tessan började dagen med att basta och sen laga god omelett..
Senare på dagen kom Malp, Edwina, Tess och david och förfestade lite.
Sedan gick taxin ut till Engeltofta där det blev fördrink och mat.
Den enda jag kan klaga på är maten, förrätten var god, men både varmrätten och efterrätten var äcklig.
Sedan var det dans, dans och dans som gällde + massa drinkar.
Tolvslaget har jag inte så mycket minne av då jag bara satt och pratade (läs grät floder) med M. Saknade honom riktigt mycket.
Vid halv 3 gick taxin hem till Sofie & Tessan där vi somnade ganska snabbt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Nyåret var kanon! ;)

Jag vill ha dina bilder! ;)

2009-01-07 @ 00:17:24
URL: http://tessenscorner.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja fy, jag mår inte bra alls idag, känner mig vek i hela kroppen. Så jävla tråkigt!

2009-01-07 @ 17:53:05
URL: http://tessenscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0