Semester om 4 timmar !!!!

Hej !
Idag är jag på strålande humör, för om 4 timmar har jag semester!
Jag ska inte tänka på något som har med jobb att göra i 4 veckor! Jag ska bara njuta av ledigheten, stressa av och bara vara! Hoppas och tror på en underbar semester!
Det enda som är inplanerat är greklands resan som bär av om endast 1 vecka  :D
Jag ska också försöka få med mig någon gullig själ till huvustaden Stockholm under veckan för att mysa runt lite, äta gott och småshoppa lite :) Måste ha en bikini!

Ikväll efter jobbet ska jag och älsklingen umgås med världens gulligaste par, Madde&Tobbe !
Vi ska gå på bio och se Ice age 3. Grymma filmer.

Och i morgon ska jag sova läääänge, eller iaf försöka :)

Ha det toppen!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jenna

Skönt med semster då! :-D



Jag jobbar söndag måndag och tisdag natt, så på torsdag om du kan hålla dig tills dess?! Då kan jag haka ;-) Vore kanonkul ju! Pussis

2009-07-05 @ 15:10:31
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Sara L

säg till om du vill ta en tur till hemlingby någon dag. eller ha en filmkväll. eller något annat billigt, då jag nästan är pank :) men sen ska vi lyckas festa lite med grabbsen någon dag med :) emil ringde mig i helgen, och han tyckte också det lät toppen! :D

2009-07-05 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0