Uppsala, Stockholm & dagens shopping . .

         

Uppsala, Stockholm & dagens shopping.
2 baslinnen & 2 mysshorts.
1 par enkla sandaler med nitar.
1 vit paljettbikini, 1 svart bikini & en svart/vit/grå bikini med silver detalj.
Presenter till mormor
1 klänning & 1 jeans skjorta.
1 tunika, 1 par jeans shorts & 1 par vita shorts.

Behövliga saker inför grekland resan!

Jag & Jenna hade en mysig dag igår, dock hittade vi inte det vi var ute efter. Men det var mysigt att bara gå runt och äta gott.
Jag är besviken på butiken Zara faktiskt. Inget roligt alls hade dom!

Och en sak är säker efter den dagen: Jag kommer ALDRIG flytta till Stockholm. Jag trivs inte alls i den staden!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Snygga skor ;)

2009-07-10 @ 23:55:04
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0