Fredag 5 Juni

Jag har varit vaken sen 7 i morse, pga att jag bokat in tvättstugan då. Skönt att komma upp i bra tid!
Förhoppningsvis blir det en prommis nu snart efter tvätten med Jennis, om hon bara svarar någon gång :P
Sen blir det lunch, efter det ska jag och Jennis åka till Owes och stan en sväng.. Kika runt och mysa bara.

M åker iväg idag på förmiddagen och blir borta 4 dagar framöver. Han ska på en fiskeresa.
Kommer sakna honom och skulle helst vilja att han inte åkte. Men han måste ju få göra saker han vill göra :) Det är ju SJÄLVKLART! ♥
Jag ser fram emot den här helgen ändå!

Ikväll blir det mys hemma i Hille med familjen och tacos. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hörde att du ska till Jenna på Lördag! Kul! Då blire klackarna i taket! ;-)

2009-06-05 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0