Lördag 6 Juni - Sveriges nationaldag

God morgon gott folk!
Har varit vaken sen 08.30 då jag var ut på en hurtig prommis på lite mer än en timme.
En god frukost och dusch väntar på mig nu sen blir det lite vila innan jag ska möta upp Jennis på stan.
Vi ska uträtta lite ärenden och sen ska vi kocka ihop en god pannkakslunch tillsammans. Mums !

Senare på eftermiddagen ska jag ut och springa i hemlingbyspåren.
Sen är det dags för att göra sig lite party. Blir fest hemma hos Jennis ikväll :) Får se hur kvällen blir men den kan nog inget annat än att sluta bra :)


Grattis mamma och & pappa på eran 22 bröllopsdag !  ♥
Grattis morbror på din födelsedag !

Kommentarer
Postat av: Jenna

Men din TOKA! Inte ska du springa idag eller! Det är partyyy! Vi ska börja i tid you know ;-)

2009-06-06 @ 11:13:19
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0