Måndag 22 Juni

Jag hade en toppen dag igår!
Tack alla som kom och för alla fina presenter!
Kvällen var också super mysig med tacos och rolig film med Tobbe&Madde.

Idag är det måndag igen, veckorna går så fort.
Mina planer för veckan är inte så många, men lite finns det:
Jag jobbar måndag, tisdag, onsdag och torsdag.
Jag är ledig fredag, lördag och söndag :)
På fredag blir det ockelbomarknad och lillasyster som sovsällskap.
På lördag åker jag och familjen till Uppsala för lite "Grekland-shopping",  På kvällen vill jag göra något kul!!
Och på söndag planerar jag att ligga och sola hela dagen :)

Sen är det bara 1 vecka kvar tills jag är SÅÅÅÅ MYCKET LEDIG I 4 VECKOR!!!!
Jag räknar dagarna hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack tack sötis.. Det är lite tungt nu.



Kul att du fick en lyckad födelesdag.. Kramis

2009-06-22 @ 12:56:38
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0