Söndag 7 Juni

Gårdagen var kanon!
Morgonpromenad, stan med Jenna, Cissi & Malin, våffellunch hemma hos mig med Jenna & Cissi, 7 km löpning i hemlingby, partykväll hos Jenna, tidig "efterfest" hos Malin med henne och Cissi och spela Bazz , sängen & god natt.


Idag är jag uppe tidigit för ska strax cykla iväg till jobbet. Jobbar 10.30-17.00. Pigg är jag också då jag inte drack mycket alls igår. Jag har liksom tappat suget helt just nu... och krogen är värdelös nu för tiden. Tacka vet jag myskvällar med kärleken eller vännerna!
Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra. Tror inte att jag någonsin vart ensam en söndag :/
Jag saknar M jätte mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja det blev ju Goya igår. Kan du tänka dig va Kicki! Var jättemycket folk och trångt.. Lite drygt :P

2009-06-07 @ 13:49:15
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack själv! Var jättetrevligt :)

2009-06-07 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0