Tisdag 2 juni

Jag tycker det är så härligt och mysigt med regn, speciellt såhär efteråt då det har varit soligt flera dagar.
Och speciellt när jag ska jobba :) Då slipper jag ha ångest över att jag inte kan vara ute i solen som alla andra..
Idag skulle jag bara vilja ligga inne och mysa med min pojkvän eller en kär vän och bara titta på film under filten och mysa med en varm kopp choklad.
Men det går tyvärr inte då jag alldeles strax ska iväg till jobbet, jag står valet i kvalet om jag ska cykla eller inte.. Jag har inget regnställ och det känns inte jätte kul att komma dyngsur till jobbet och sen jobba en hel dag.
Det får nog bli bilen idag. Tråkigt!

Efter jobbet blir det en tur till hemlingbyspåren för träning!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0