Toppen helg!

Min midsommarafton var toppen! Jag trodde inte att den skulle bli så bra.
Jag och M var med ett annat par, Tobbe & Madde. Och vilket sött och härligt par!
Vi var ute i Maddes sommarstuga i Bönan.
Vi grillade jätte god mat, åt mumsig efterätt, spelde en massa spel, drack gott och badade nattbad!! 
Vi hade så grymt roligt och skrattade hela kvällen / natten.
Både M och jag trivdes så bra ihop med Tobbe & Madde så det ska vi definitvt göra om! Redan ikväll!

Idag är jag lite småstressad, det är nämligen min födelsedag idag och jag har lite att stå i innan familjen + vännerna kommer.
Som tur är så bakade jag det mesta igår så det är bara marrängtårtorna som är kvar att göras.

Ikväll när alla gästerna gått hem så drar jag och M hem till Tobbe & Madde för lite tacos och film :)



14 dagar kvar till semestern !
20 dagar kvar till Grekland !

Kommentarer
Postat av: SaraL

Åh, vad mysig det lät :) grattis hjärtat.

2009-06-21 @ 13:30:57
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS VÄNNEN!

2009-06-21 @ 16:27:08
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0