Torsdag kväll

Har precis kommit hem från hemlingbyspåren.
Jag fick finsällskap, nämligen Tessan H :)
Vi sprang 7 km och det var tungt! Tror det var för att vi pratade nonstop + att ingen ville springa saktare än den andra ;) Haha. Men vi peppade varandra bra!

Nu har jag jävligt ont i näthinnan, tror jag har en inflammation.. :/
Ska hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kika på tv.

I morgon står det SOL & BAD på schemat! Underbart! Första gången i år för mig !
Men jag bryr mig inte så mycket att jag inte får ta del av solen nu i början av sommaren, eftersom jag har semester i 4 veckor om exakt 10 dagar :D + att jag ska utomlands och bli brunast av alla ;) HAHA.
Nej då, men Ibland får man skryta :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0