Underbar helg!

Jag har haft en underbar helg måste jag säga!
 I fredags låg jag & Sara på harnäsbadet hela dagen, sen blev det myspys med Emmy på kvällen.
På lördagen åkte jag med familjen till Uppsala för lite shopping, kom hem med en klänning, ett par jeansshorts, en tunika och lite underkläder. På kvällen satt jag, Sara & M här på balkongen och lyssnade på musik, drack ett glas vin och hade det mysigt. Blev en kort visit ner på stan med men gick lika fort hem igen.
Igår (söndag) var jag, M, Madde, Tobbe och Hakkola på Engeltoftas badstrand och låg där hela dagen och solade och badade.
Senare drog vi hem för att packa om väskan och dra vidare hem till Snocke för att ta båten ut till en ö och grilla, åka vattenskoter, vattenskidor och såklart ring.
Det var en toppen dag med härliga vänner! Mer sådana här dagar tack!

   
   
 
   
   
  

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hejsie. Såg ditt sms, men svarar här istället eftersom jag satt här nu.

Ja, orka hålla på fortf?! Är jag så svår att glömma liksom. HAHA. Eller så var det ett meddelande till pojkvännen... ;-) Vem vet. Haha.



Har du sprungit ikväll? Puss

2009-06-29 @ 21:32:51
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0