Härliga fredag!

God morgon!
vad härligt att vakna i morse och veta att jag är ledig och att solen lyyser som aldrig förr på min lediga dag, inte ofta det har hänt.

Ska strax göra mig klar för att åka till affären och storhandla. Skönt att få det gjort så här tidigt på morgonen. Tänkte prova nya Willys här uppe på söder idag. Får hoppas att det är bättre än det nere på norr. Där är det så ruskigt äckligt och dåligt tycker jag

Sen när jag kommer hem så ska jag packa strandväskan och sen bär det iväg med älskade Sara för en sol&bad dag!
Ikväll blir det supermys med lillasyster Emmy, tacos, film och tjejsnack. M får vara med på ett hörn han också ;)



I morgon blir det en hel dag med shopping i Uppsala och sen balkongmys med Sara ute på balkongen med ost&kex :)



Kommentarer
Postat av: Jenna

Yes har haft en kanondag! :-) Du med!? Kramis på dig

2009-06-26 @ 19:41:51
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0