Härlig lördag & mysig söndag

Nu har vi redan kommit in i månaden mars. Vart tar månaderna vägen ? Vi bara flyger fram känns det som, men inte gör det mig något, då kommer våren / sommaren mycket fortare.. men dom kommer säkerkligen vara över lika fort som den kommer, tyvärr.

Igår hade jag och fina Jenna en super kväll.
Vi lagade tacos ihop, åt godis och chips och tittade på melodifestivalen + en skräckfilm. Vi satt nog med händerna för ögonen under hela filmen. Varför känns det så mycket bättre att kika genom fingrarna när man är rädd? :P Vi skrämde nog upp varandra lite också :) Mycket prat och skratt vart det!
Jag är jätte glad att vi börjat umgåtts efter så långt snack här på bloggen :) Jag trivs såå bra med dig redan! :)

Idag jobbar jag till 17, sen blir det myskväll med M hela kvällen! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenna

Så sött du skrivit Kicki! Jag trivs så bra med dig också redan, det liksom klickade direkt ;-)

2009-03-01 @ 17:06:18
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0