Illamående och yrsel

Jag hoppar träningen ikväll för jag mår inge vidare just nu.

Det började i morse när Tessen & jag var och solade.. efter 3-4 min började jag svettas mycket men ändå bli riktigt kall inombords, jag började må illa och blev yr.. Jag klev direkt ur solariet och lade mig på det kalla stengolvet..
Jag är van att svimma och känner igen den känslan, men som tur var så svimmade jag inte.. men hade jag stått i solariet en stund till så hade det nog hänt.
Jag tänkte inte mer på det sen, det blev väl för varmt antar jag.. var så länge sen jag solade så kroppen kanske var "ovan"..

Men illamåendet har legat i kroppen hela dagen..och har inte försvunnit än, så det blir en kväll i soffan och mysa med M istället och vila upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0